Ny blogg.

Som sagt, tycker det var dags att ändra namn på denna blogg till något mer personligt. Holma var ju tyvärr upptaget, men Holmaaa känns gött också!
Känner mig som alltid slarvig med att uppdatera ett blogginlägg. Vet inte varför det aldrig blir av. Andra saker som går före bara. Hur som helst så är det redan andra advent!? Känns som man nyss gick in i November månad, men det är å andra sidan ett positivt tecken! Denna månad som jag ofta förknippar med storm, lervälling, 30 dagar mulet och regn tog slut lika snabbt som den kom. Det känns gött, men vad som känns trist är ju barmarken. Man vill ju ha snö när det börja vankas jul. Annars kan det kvitta tycker jag. Ingen snö = ingen julkänsla :/
Träningsmässigt så flyter löpningen på bra tycker jag. Än så länge går tåget på rälsen! Fick med 106km löpta km förra veckan och 110km denna vecka, inklusive 75min alternativträning och lite styrka på det så det känner jag nöjd med! Intervalltiderna börjar också gå ner mot habila tider tycker jag, även om jag måste jobba upp hållningen lite. Blivit lite för mycket löpning på gräs och mjuk terräng så jag känner mig ganska huksittande i steget, men det går ju att ändra på! Imorgon startar en liten lugnare vecka igen rent mängdmässigt. Då får jag mer tid att plugga till tentan som är om 6 dagar. Känner att jag ligger lite på efterkälken, så det gäller att sätta gasen i botten och bara mata in information! Vissa delar har så svårt att fasna i Holms hjärna. Frustrerande. Måste hitta ett bättre inlärningssätt. Jag kan ju om jag bara vill!
Något som jag på sista tiden har blivit lite beroende av (har tyckt om det hela tiden men den sista månaden har denna njutning lockat mig mer) är jordnötssmör! Så j*vla gått det är! Bara ta en skoppa och hiva i sig är ju underbart! Fastnar dock i gommen men sådant får man ju tåla ;)



Gott så in i norden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0